Sex and the city

Gahh, vad jag är trött! Ska hoppa i pyjamasbyxorna och lägga mig i sängen framför teven. Har börjat om på Sex and the city-boxen, så jag har den här kvällen planerad. Saknar bara en påse naturgodis. Martin kommer över senare, gosigt att ha någon att krama om. Han är inte direkt överlycklig av att jag har börjar om på Satc, men det ger sig nog efter ett par avsnitt. Det går inte att motstå, så hiiiimla bra! Älska Big och Carrie. Och Aidan. Jag är absolut mest lik Charlotte till personligheten för övrigt, lite småpryd och livrädd för vulgära ord. Trots att jag blivit ganska påverkad av mina vänners oblygsamma ordförråd tar det fortfarande emot att säga ord som "bajsa". Shit, det var jobbigt att ens skriva det faktiskt. Nu ska jag tända ljus och dra täcket över mig! Imorgon har jag studiedag, nice! Dock ska jag verkligen också studera.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0