Rotary idag!

Lagom kul var det ju att gå hem i den trasiga stöveln. Fy satan vad arg jag är. Nu har jag i alla fall ätit mellis och kollat både facebook och intressanta bloggar. Dags att börja plugga! Vid sex hämtar mamma upp mig, för då ska vi till Rotary-klubben och äta middag. Pappa ska nämligen hålla en föreläsning om någonting inom juridiken, minns inte exakt vart. Rotary är alltså samma organisation som jag den 20 april också ska föreläsa inför, så det kan ju vara lite skönt att träffa en del av medlemmarna innan. Hade egentligen behövt ägna kvällen åt diverse skoluppgifter, men nu är det lite sent att stuva om i planeringen. Trevligt ska det hur som helst bli!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0