Pointless.

Det är när jag tvingas skrivauppsatser om saker som idrott då och nu, som jag längtar extra mycket efter studenten och vill komma in på juridikprogrammet och läsa affärsrätt istället. Skulle inte ha några direkta problem med att söka in redan till hösten, men jag vill ändå ha mitt jobb-och-res-år. Juridikprogrammet finns kvar, men det gör inte chansen till ett sabbatsår! Nu kom jag på att jag måste söka in till några frikurser på Stockholms universitet, tror jag gör det efter spinningen ikväll. Inte helt hundra på att jag vill plugga alls under nästa år, men vill inte stå där i höst och ångra mig.

Nu ska jag äta upp mina lingongrovor och dricka upp mitt glas Proviva och fortsätta med den dödligt tråkiga idrotts-uppgiften.


I love mellis! Och frulle dårå. Min sista kommentar igår innan jag somnade: "Jag längtar tills jag vaknar och får äta frukost". Min kärleksfulle pojkvän: "Jaså, jag längtrar tills jag vaknar och få se dig igen". Balanserat förhållande♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0