Om en klack, Harry Potter-wannabe och en kattunge

Öööhh..... Alldeles nyss gick min klack på min stövel sönder!!!! Mobbat att gå i skolan utan ena klacken?! Ser helt stört ut!!! Fan, va sur jag blir, jag har lämnat in de där stövlarna så sjukt många gånger under de två senaste månaderna. Den här gången kommer det inte alls gå att fixa. Får gå på tå med högerfoten resten av dagen och stryka längs väggarna så att ingen ser mig.... Faaaaan!

Gårdagens stand up höll för övrigt inte alls samma nivå som förra gången. Kanske blev det bättre i andra akten, men jag och Martin smet i pausen eftersom jag inte ville komma till honom mitt i natten. Kändes bra att äntligen komma dit igen. Hans pappa visade oss deras nya kattunge som föddes i lördags, ni vet en sån liten som får plats i handen. Blev lite småkär tror jag,

För övrigt uppräckte jag att min pojkvän är Harry Potter-otrogen!! Kolla på den här förrädiska filmen som stod i filmhyllan:



Liksom, är det ett skämt?? Exakt samma uppställning som till Harry Potter-filmerna, och fult nog till och med två killar och en tjej. Och namnet? Kampten om åskviggen??! Ett ord som garanterat lanseradesi av J.K Rowling! Vilken skandal!!


Kommentarer
Postat av: xx

Och något slags flerhövdat(?) monster i bakgrunden...

2011-03-30 @ 14:15:16
Postat av: Anonym

ja men gud det stämmer! som fluffy!!!

2011-03-30 @ 16:08:49

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0