Musikaliskt geni



Jag är trött, har sovit för lite och vill bara lägga mig i sängen och lyssna på Enya i ett svalt rum. Istället försöker jag ta mig igenom fakta till min filosofiuppsats. Tack pappa som kom hem med en utsökt pannacotta, det skänkte mig lite glädje! Vid lunchen började mamma för övrigt lägga fram förslag gällande fotografi till studentplakatet. På köksbordet ligger Stockholms universitets katalog inför hösten 2011. Angår detta mig? Ska jag ta studenten? Sanslöst och mäkta fantastiskt! Jag känner mig mer än redo inför att säga adjöss till gymnasiet och istället hälsa mitt Ansvarstagande liv välkommen! Ska bli så skönt att bryta sig loss, träffa mogna människor, resa, förverkliga, bestämma! Cirkus 3 månader kvar. Kan inte hjälpa att det ändå känns lite läskigt (och förstås även panikartat över de resterande betygen, men nu är det inga ursäkter, full rulle fram tills maj, hur det nu ska gå ihop med våren, studentskivor och alla andra roliga händelser).

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0