Med i gänget nu!

Kom nyss hem från en helkväll med Rotaryklubben, det var minsann en upplevelse! Det bjöds bland annat på mingel i en av medlemmarnas gigantiska garage där vi kunde beundra 16 imponerande gamla bilar (varav en har tillhört Gustav den tolfte en gång i tiden!) middag, uppträdande, pappas föredrag och lottdragning (jag vann en skiva). De var verkligen synnerligen trevliga, så jag känner mig trygg inför mitt föredrag där om några veckor! Höll dock på att dö av uttråkhet när det visades en film på en timme om Trollbäckens historia, men det verkade jag inte vara ensam om att döma av antalet gånger folk kollade på sina armbandsur. Nu ska jag strax gå och lägga mig, men först ett telefonsamtal till min pojkvän♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0