MAJA 19 ÅR!

Först och främst: ett stoooort grattis till min fina vän Maja som fyller 19 idag! Tänkte egentligen ansluta mig till tolvrestfikat hemma hos henne och äta upp kvarlevorna av gårdagens kladdkaka, men guess what... Jag vaknade kvart över elva!! Miracles do happen. Kanske har det att göra med att jag kom hem halv fem igår, men det är bara en vild chansning. Vi hade det hur som helst jättebra igår! Började med tjejmiddag i en lokal vid Maja, och en rädd tjej öppnade presenter haha:


Här gömmer Maja sig, haha så otroligt roligt var det, och roligare blev det när hon bad alla sjunga så att all fokus inte skulle hamna på henne. Alla börjar oengagerat och något forvirrade av den direkta uppmaningen att sjunga Ja må hon leva, varpå Maja klargör missförståndet att det inte var den sången vi nödvändigtvis behövde sjunga. Haha, vore ju kul om hon verkligen hade bett om det!

Sen fick hon upp farten!



Vi åkte senare in till Gaudi (och jag kunde checka läget inför min studentskiva). Drack några goda drinkar och upptäckte att Gaudi definitivt är underskattat! Dock hann jag och West skämma ut oss rejält när vi tog för oss av champagneglasen från bardisken som definitivt inte var ämnade för oss, utan för någon särskild bjudning... Lite senare tog jag, West och Linnea adjöss och gick vidare till Lobby där min pojkvän var med sina vänner och firade att två av dessa fyller 20 idag. Jag tycker inte om Lobby, det är en konstig och utspridd lokal. Som sagt så åkte vi hem strax innan fyra, men inte förrän West fått i sig en efterlängtad Big Mac och co på donken vid Slussen. Tack Maja för igår, och hoppas att du får världens finaste födelsedag idag! Nu ska jag lägga mig bredvid killen jag lyckades ragga med mig hem från krogen och sätta på Sex and the city. Jajamensan people, jag ska slappa.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0