Lite plugg to do

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit, vad underbat det var att komma hem!!! Har hungrat ihjäl sedan tolvtiden, på sluten började magen nästna krampa! Nu har jag fått i mig mellis och känner sakta energin återvända. Tänkte egentligen bege mig ut och springa en vända, men det var väldigt vad vindarna tog i så jag struntar i det. Ska istället ägna mig åt att skriva ner lite regler och tips inför FN-rollspelet som vi ska ha i skolan om två veckor. I år ska jag inte delta och debattera, utan har fått äran att vara ordförande istället! Fick ju gå på en utbildning i höstas, så det här blir en utmärkt övning, men lite jobbigt kommer det nog bli när vi väl sätter igång... Jag kommer också vilja debattera! Anyhow, ska öppna word och sätta igång nu. Hörs sen!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0