LISTA

Senaste ........

Låt du hörde: Hit me baby one more time. Säger ju det, klassiker går aldrig ur tiden!
Film du såg: A beautiful mind, jag gråter sällan till filmer, men nu var det nära. Riktigt bra!

Mat du åt: Som föregående inlägg förtäljde, ett hopkok av vad som fanns i kylen

Kram: Felicia i matsalen tror jag!

Puss: Martin imorse

Känslan: Irritation över mina förlorade anteckningar

Resa: Trysil i Norge

Glädje: Att få sitta i matsalen med mina bästa vänner Issa och Felcia igen!

Dröm: Drömde under lovet att jag pluggade filosofi, haha. Pluggskadad!

Person du träffade: La familia

Personen du pratade i telefon med: Martin

Personen du fick sms av: Flue

Gången du åt 7-eleven korv: Det har aldrig inträffat!

Gången du var utomhus: Alldeles nyss, gick den härliga isbanan från bussen och hem

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår, idag var jag och Henrik och tränade, mamma på fika med vänner och pappa på jobbet

Saken du köpte: Pyjamasbrallorna, för den nyinhandlade mangon som ska förtäras strax pröjsade mamma

 

Allmänt....

Ska bli skoj: Att fira Maja på lördag!

Ska inte bli skoj att: Inse att papprena är förlorade och inte kommer återfinnas

Sparar till: Resor av alla dess slag

Pålägg som gäller: Ost eller philadelphia med skinka! Brieost är också fantastiskt

Önskar att jag var bättre på: Sjunga, dansa, slappna av, ta saker och ting som de kommer och inte alltid planera för precis allt!

Dagens dryck: Kaffe, vatten, juice

Vad saknar du: Utomhusvärmen!

Tre band/artister: Queen, Enya och...Phil Collins kanske. Hipp musikstil man har alltså..

Vad har du gjort idag: Varit i skolan, på ungdomsmottagningen, tränat

Brukar du svära mycket: Inte särskilt, men ett "jävla" slinker väl ut lite då och då

Hur tidigt stiger du upp: Halv åtta på vardagarna och vid nio på helgerna *sjusovaren*

På helgerna: Jaså, men jag har redan svarat

Vad ska du göra ikväll: Skära upp min mango och börja läsa Paginikontraktet

Hur många timmar sover du per natt: Cirkus 8 som den ordentliga tjej jag är

Vem är snyggast i världen: Martin såklart!

Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Fick komma till perrong 9 och tre kvart på Kings Cross i London!

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta jeans, folk kanske tröttnar, men det gör inte jag!

Längd: 1,68

Vikt: Totalt ointresserad av att veta och har inte vägt mig sedan trean

Byter gärna garderob med: Någon som har en stor walk in closet

Byxa eller kjol: Byxa såhär års, men kjol på sommaren!

Senast utlästa bok: Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvan, läs!

Mitt rum kan beskrivas som: Rätt mysigt, men skulle gärna göra om en del saker. Större säng exempelvis, och helst ett större skrivbord också.

Mig själv med tre ord (just nu): Svettig, trött, uppgiven (papprena!!!!!!)

Jag tränar: 3 eller 4 gånger i veckan, spinning och löpträning. Älskar att träna, det gör mig gladare, lugnare och så att jag mår bra!

Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare, ridproffs, ridlärare (hästar var min grej, saknar verkligen att rida!)


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0