Kärlek till Solsidan

Vilken revansch av Solsidan! Är det bara jag, eller har det inte varit lite halvbra de senaste gångerna?  Idag var det hur som helst klockrena kommentarer hela tiden, "nu ska det här fattiga fettot gå ut och ta sig en rök" haha, eller möhippan! Och det där med de falska väninnorna, det känner man ju onekligen igen från verkligheten. Är det någonting man stör sig på hos en vän, så är det väl fritt fram att prata om det med den det berör? Man pratar aldrig skit om sina vänner, och framför allt inte om man som i Solsidan är snabb i vändningarna och efter att ha hävt ur sig en ordentlig salva om en "vän" kastar ur sig ett glättigt "heeeej" till densamme (Maja, I'm totally with you). Så är det med den saken, även om man för den sakens skull kan vara irriterad på någon. Det säger väl sig självt för Guds skull?!  Mina vänner pratar aldrig skit om varandra. Såklart. Det är för att vi är vänner. Då gör man inte det, punkt slut. Nu känner jag att jag börjar skena iväg så det är nog dags att jag avrundar här. Om några minuter kommer min pojkvän hit! Ska äta upp min banan med chokladsås innan dess och sätta på Wallander på fyran som en liten retsam överraskning till Martin eftersom han hatar det. Har en rolig historia om Wallander förresten, men den tar vi en annan gång. Kram och godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Mart

Satte du på wallander bara för det? .....

2011-03-07 @ 18:57:57
Postat av: Anonym

of course my love!

2011-03-07 @ 20:52:39

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0