If you want more, scream it out louder

Filosofin is done! Undra om jag orkar pallra mig ner till Ica och köpa en mango och naturgodis? Sannolikt inte. Tänker i alla fall lägga mig i sängen och kolla på.... ja, ni vet. Och angående samtalet så har ju en annan gått och blivit småkändis i Tyresö, *ryktet sprider sig och min karriär breder ut sig*. Jag blev nämligen tillfrågad att hålla ett föredrag på Rotary (ej ännu särskilt insatt i vad det är för någon organisation) om precis vad som helst. Jag kan alltså lika gärna tala om min favoritsmak på glassen som om situationen i Libyen. Tror dock att jag ska hålla mig till ett område som jag verkligen kan något om. Funderar på skolan, någonting om varför betygen sjunker och om elevernas negativt förändrade attityder. Ska bli sjukt kul, förstår inte riktigt själva syftet i varför just jag har fått äran att hålla låda, men det är inte så särskilt intressant heller. ♥Jag och Blondinbella borde bli vänner♥

Kommentarer
Postat av: elin

Va kul, lycka till :)

2011-03-20 @ 13:24:35
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack <3

2011-03-21 @ 08:15:31

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0