I have nothing to do

Segt, sitter i datorsalen och har gjort precis allt man kan göra på datorn. Det är samhällskunskap, men jag är redan klar med mitt förberedande arbete inför ordföranderollen nästa vecka. Idag var första lektionen inställd, superskönt för då kunde jag sova till halv nio, handla mat inför ikväll och till på köpet ta en powerwalk! Härlig morgon. Jag längtar hem! Vill (måste) plugga, är hungrig, vill springa. Helg är det för övrigt inom kort! I det närmaste följer mina spektakulära planer:

Fredag: Plugga, bio med Martin.
Lördag: Plugga, promenera, övningsköra, fira Erica som fyller 19.
Söndag: Plugga, springa, övningsköra. Förhoppningsvis fylls den här dagen med fler aktiviteter!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0