HELG (snart)

Godmooooorgon♥ Blev nyss klar med städningen, börjar inte förrän 10.20 idag så jag sköter alltid mitt jobb på fredagsmornarna. Jag undrar varför mitt rum alltid är i störst behov av dammsugning? Kanske därför jag upptäckte ett spindelnät i hörnet häromdagen? Jag känner att jag gör en bra insats som familjens städerska.

Idag blir det inge vidare med bloggande, åker nämligen in till stan direkt efter skolan för att möta upp mamma. Vi ska ha mor-dotter-tid med shopping, fika och en massa struntprat! Efter det så ska jag äta middag med Maja och Manda, antagligen någonstans inne i stan. Mycket sannolikt drar vi ut efter det, vilket dock är något jobbigt för min del eftersom det innebär att jag måste packa ner kläder och andra tillbehör redan nu. Inte jobbigt i och för sig när jag tänker efter. Hade tänkt köra på skinnjackan idag tillsammans med min nya väska som jag köpte igår, men så ska det tydligen komma snö så den idén föll ganska omedelbart platt till marken. Irriterande, mina stövlar är inne på reperation och jag har verkligen inga andra fina vardagsskor som jag kan ha på mig till min jacka då!







Sommar i Varberg, längtaaaaaaaaaar!

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0