Hata dagen-efter-en-skiva!

Haha alltså usch vilken vidrig dag!! Vaknade efter cirka 4 timmars sömn och släpade mig iväg till skolan. Givetvis visade det sig att första lektionen var inställd, så jag sov och halsov i samrummet i två timmar tills nästa lektion satte iång. Har aldrig känt mig mer ofräsch i skolan, Manda delade väl min känsla när hon anlände till skolan och envist bar solglasögon som någon slags förklaring av sitt tillstånd. Att hon mådde sämre än jag är ganska givet, eftersom hon lyckades bli utslängd igår... Det var hur som helst en lyckad skiva!

Nu önskar jag så innerligt att jag kunde få gosa ner mig i sängen framför Sex and the city, helst tillsammans med min pojkvän, och viiiila. Tyvärr måste jag först städa huset. Och Martin är inte ens i närheten, utan i Karlskroga hos sin syster. Men jag, Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda kan nog klara oss hyfsat fint på egen hand också.

Kommentarer
Postat av: mandiz

Solglasögonen var min räddning anoewf!

2011-03-25 @ 19:56:03
URL: http://mandas.se
Postat av: Anonym

karlskoga heter det. om du inte menar karlskrona? haha.. trodde du bara råkade stava fel första gången.

2011-03-26 @ 00:08:26
Postat av: martin

du menar karlskrona <3

2011-03-26 @ 00:49:36

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0