Härlighet

Är extremt mätt efter att ha kastat i mig middagen på 5 min, var så sjukt hungrig att det kändes som om kroppen åt av mig inuti! Jag och älsklingen skippade Djurgården idag och sparar det till en varmare dag. Åkte in till stan och shoppade (jag har köpt en studentklänning!!!) och fikade och var glada över att äntligen kunna vara med varandra igen. Förutom att vi blev lite småsura på bussen, men annars var vi lyckliga! Åkte direkt vidare till spinningen när den stunden var kommen, och det var faktiskt länge sen passet var såhär jobbigt. Jag kunde inte ens kolla under stretchingen, utan var tvungen att blunda på grund av allt svettsalt i ögonen. Höjden av ansträngning I guess?

Nu ska jag ta en dusch och visa upp klänningen för mamma! Känns skönt att redan ha fixat den, så slipper jag stressen och paniken där i maj, då man hysterihandlar en grotesk gardin och slänger över axeln som en från Antikens dagar. Nästa steg är balklänning. Ångest på den och en sekunds önskan om att man vore en man och endast behövde köpa en svart kostym. Martin köpte förresten en näsduk att ha i kavajfickan under dagens shoppingrunda. Första tecknet på att vi har åldrats tillsammans. Så vacker min prins!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0