Härliga lördag!

Helloo, åhh vilket underbart väder!! Har just varit ute på en powerwalk med mamma, så härligt! Hon tyckte dock att jag gick alldeles för snabbt, hon också. Jag går faktiskt ruggigt fort, det är därför jag aldrig är sen och alltid är varm när jag kommer fram till skolan (om det så har varit 20 minusgrader). Henrik brukar springa i kurvorna för att hålla tempot när vi går tillsammans, haha. Igår kväll hängde jag för övrigt på Ojojoj, 54 och Ego tillsammans med Issa, Aro, Frida och Issas vän Lukas. Trevfligt, drack en god drink och ett glas vitt = perf. Som Issa säger så har jag inget mellanläge, antingen är jag dyngrak eller rätt så nykter. Nu ska jag strax möta upp världens bästa Fellieflue. Ikväll blir det firning av Maja, ska bli superkul!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0