Fettisdagen

Fettisdagen. Undra om det är uttänkt att det är samma sak som fettis-dagen *Anna tänker till*? Mamma hade köpt hem ett par semlor i alla fall för att finansiera denna kommersiellt påhittade dag. Serverades som en efterrätt till min middag, vars resultat tyvärr hamnade ganska långt ifrån originalet i föregående inlägg. Jag tycker hur som helst att semlans utsökthet är något överdriven, det är verkligen inte så pass gott så att det är värt att firas med en egen dag! Ha hellre morotskakans dag, eller varför inte kladdkakans?



Nu ska jag plugga lite och försöka stilla stressen som börjar lägga sig över mig. 3 månade kvar. Såsom läget ser ut idag kan man inte ha mer än 400 poäng VG för att ha en chans att ta sig in på juristlinjen, hur situationen ser ut när jag ska ta mig in är oklar. Kanske mer, kanske mindre. Kul att jag har ämnen kvar som idrott och musik som ska bedömas. Fy satan vad stressad jag blev nu. Måste sluta tänka på det.


Kommentarer
Postat av: maja

hahha, vet hon var nästan lite underbar. Vi sa åt henne att ringa till dem som bett henne sätta in pengarna och sen ringa till Svampis och uppdatera om hur de gick hahaha... Kan bli en intressant historia.



Kunde inte se filmen så de var väl tur de hehehe :))

2011-03-08 @ 20:56:28

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0