En bra tordagdskväll helt enkelt!

Martin påstod nyss att Kissie minsann aldrig har lika tråkiga rubriker som jag har, det är därför hon och inte jag har en stor blogg. Det kanske säger något om balansen i vårt förhållande, att min pojkvän men inte jag läser Kissies blogg. I vilket fall, kom precis hem. Mötte upp Martin på Gullmars och vi försonades efter dagens krig. Hade en jättemysig spontanmiddag med Frederika på en undangömd asiatisk restaurang vid Östermalmstorg, i princip helt ensamma var vi denna ruggiga vinterkväll. Frederika lyckades skjuta iväg ett av sina kycklingsspett på golvet, haha. Det är lite halvknackigt för självförtroendet såhär i hårkristider att vistas i sällskap med Frederika, som har världens finaste och längsta och tjockaste hår, mitt hår blir liksom ännu glesare och rödare i jämförelse. Menmen, mysigt var det! Nu ska jag och Martin kolla på Sex and the city, han har precis låtsas zappa runt på alla tevekanaler och upptäckt "att det inte går något bättre", trots att det skådespeleriet är högst onödigt. Jag vet att han tycker om Satc lika mycket som jag, men han måste väl upprätthålla sin manlighet på något sätt. Godnatt♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0