Det är bristerna som gör oss till människor

Varför funkar det inte för mig att klistra in youtube-klipp? Jag har ju vansinnigt bra låtar att tipsa om!! Som Lilla lady med Daniel Adams-Ray, eller Fucking perfect med Pink. Väldigt irriterande! I vilket fall kom jag hem från träningen för ett tag sen och har nyss ätit hemmagjord yakiniku, oerhört gott! Spinningen gick suveränt, men om det är något jag aldrig skulle vilja göra så är det att se min min när jag spinnar. Alltså ibland är det så jobbigt att jag typ gråter, och när det är riktigt tungt blundar jag alltid för att liksom "gå in i mig själv". Men härligt är det, I ♥ spinning! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan knapra tabletter. Jag ger håret en sista chans och har inhandlat följande:



Nu ljög jag lite, för b-vitaminerna har mamma köpt. Gillar att det står "för dig med en aktiv livsstil" på baksidan. Typ som när Felicia drack Proviva "för elitidrottare" under tiden hon åt glass och kokosbollar på sitt gamla jobb på Rackethallen, haha. I alla fall.Hårkontroll köpte jag själv idag inne på Life, haha tänker ni, går hon på den enkla? Eh, ja det gör jag. Resultat om 4 månader!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0