Dagens kanoninköp

Jag är verkligen sur över anteckningarna, men arbetet rullar ändå på, har visst knåpat ihop 4 sidor. Men riktigt irriterande, det står så himla mycket viktigt på de bortslavrade papprena... Nu ger jag upp för idag, ska bege mig mot spinningen om en kort stund. Måste bara visa upp mina nya pyjamasbrallor från H&M som jag införskaffade idag på vägen från Ungdomsmottagningen till busshållsplatsen. Fick för övrigt vänta en timme i Ungdomsmottagningens väntrum, roligare kan man ju ha, men som tur är så är de som arbetar där väldigt trevliga! Ja, men pyjamasbrallorna var det ja. Får alltid (obefogade) klagomål på mina jättebekväma mysshorts som jag brukar äta fruksost i (såvida jag inte har min morgonrock, om det känns intressant att veta), till och med Martin hävdar att de är för korta, så nu jäklar ska jag väl bli snygg tjej på morgonen (eller åtminstone någorlunda påklädd tjej).


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0