Chill out moment

Sådär, nu har jag pluggat klart för idag! Börjar få ihop en någorlunda vettig presentation. Jobbar om anorexia, så det är i och för sig jäkligt intressant att göra det här arbetet även om det förstås finns andra sätt att spendera en lördagskväll på. Inte för att jag hade varit taggad på utgång direkt, som den halvdöing jag är, men ändå. Åtminstone film hade ju varit ett bra alternativ, är sugen på I rymden finns inga känslor. I alla fall. Har ätit upp min naturgodispåse och väntar på att Martyparty ska anlända för några timmars gos framför teven. Eller snarare timme i ental, satans vad sängen ser lockande ut. Under tiden ska jag göra min familj och morbror sällskap nere i vardagsrummet, det bjussas visst på lördagsgottis!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0