Att vi gick över till sommartid inatt är ett gott tecken.

Oh my god, jag sov uuuuuuuuuuut idag!!!!! Vaknade tio i elva!!!! Shit, vad skönt! Igår skippade jag, Manda och Maja lokalfesten och satte oss på Hellströms istället (eller okej, stod i baren eftersom det inte fanns några sittplatser lediga), tog ett glas vin och pratade. Lika bra det, kände mig faktiskt inte alls taggad på lokalen. Min erfarenhet säger att lokalfester sällan är bra, men undantag finns såklart. Jag tycker om er tjejer!

Idag ska jag träna (får nog ta mig till gymmet, det blåser ju storm ute!), ta en promenad med Westman, hälsa på Manda och träffa hennes nya kattunge samt träffa min pojkvän som äntligen kommer hem! Jag håller på att försöka få med honom till Göteborg nästa vecka, känner för att byta miljö för ett tag och det vore så mysigt att åka iväg med honom! Hoppas jag lyckas sälja in idén!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0