ÅRETS FÖRSTA SKIVA!

Tjenixen! Kom nyss hem från skolan, äter mellis och kollar på OC. Inte alls lika bra som jag än gång tyckte det var, antar att jag har mognat! Försöker få tag i min älskling, men tydligen verkar hans mobil vara totalt ur bruk. Kul. Ska strax promenera ner till Ica och inhandla ingredienser till middagen ikväll som jag ska laga Apelsinfisk, supergott! Senare ikväll är det äntligen dags för årets första skiva! Tyresö Gymnasiums fotbollsklass står för kalaset, kommer säkerligen att bli grymt! Av naturliga skäl är dock skivorna en pluggis största skräck, men som tur är har jag lång sovmorgon imorgon (i mina mått mätt, andra kanske inte tycker att 10.20 ens är att betrakta som en sovmorgon). Åker dit med Fellan, Issa, Frida och Aro! Är sååå taggad, hejhej jag beställer en tequila tack!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0