Är ute och shoppar!

Viker (mina) kläder. Garanterat det bästa sättet att uppdatera sig om vad man egentligen har i garderoben. Egentligen stört vad mycket kläder man har, men ändå har man aldrig nåt att ta på sig... Använder ju max en tredjedel av rubbet. Hittade en borglömd väska mitt i allt också, man tackar! Nu känns det plötsligt som jag har varit på en shoppingrunda i mitt egna hus, tjuhu!

Snart kommer min make över. Vi ska förhoppningsvis kolla på Sex and the city och äta glass. Jag har världens godaste glass i kylen.



Ruggigt god!


Kommentarer
Postat av: Lina

Iiiiih, jag är verkligen lik min stora kusin! Min favvoglass också, alla kategorier! :)

2011-03-28 @ 23:20:55
Postat av: Anonym

åhh linaaaa <3 tänkte på dig igår!! du har inte svarat mig på facebook </3.....

2011-03-29 @ 09:07:10

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0