Anna slappar, omg

Ofattbart nog har jag inte förrän nu kommit upp ur sängen! Jag och Martin har slappat hela dagen framför Sex and the city, minns inte senaste gången jag bara var hemma och gjorde ingenting. Jätteskönt med sådana dagar ibland faktiskt, det behövdes! Framförallt Martin lär ha uppskattat det och slippa höra saker som "dags att vakna, kom igen, gå upp nu" eller "neeej, vi kan inte ligga och mysa klockan två på dagen, vi måste göööööra något" eller "skyyynda!!!!". Haha, jag är rätt hetsig av mig, men tycker att man ska ta vara på dagen istället för att sova eller slappa bort den. Men, någon gång ibland är det helt i sin ordning. Men nu börjar jag känna att jag vill ut och röra på mig lite, blir ingen träning idag för jag är helt slut i huvudet faktiskt. Men en powerwalk vore härligt, hoppas jag får med mig mamma. Behöver lite frisk luft!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0