Vaxholm!

Hej! Det blev lite ändrade planer, vi åkte hem idag istället för imorgon på grund av diverse omständigheter (bland annat brist på sovplatser). Har ändå haft det jättemysigt, bäst var båtfärden in till själva Vaxholm. Alltså finns det något mer underbart än att åka båt på sommaren? Visste ni förresten att fortet i Pippi på de sju haven ligger precis där vid Vaxholm? Ballt. Sov på bussen hem, helt trött efter att ha gått och lagt mig halv fem och delat en 90-säng med Felliflue. Fast Frida slog ändå oss, som låg som en förvisad fiskare inne i ett skjul hela natten haha. Det blir för övrigt inte mörkt om nätterna längre, fantastiskt!









Nu har jag ont i magen, åt alldeles för snabbt. Är svintrött, så vi får se vad det blir av kvällen. Just nu tittar jag på Blåsningen och äter choklad. Förhoppningsvis ska jag hur som helst träffa min pojkvän senare, saknar honom!






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0