Utö!

Helluuu! Kom nyligen hem från en heldag ute på Utö med delar av släkten! Mysigt, synd bara att det blåser en hel del sådär precis vid havet! Åt god mat på värdshuset, mamma, pappa och morbror Björn badade, vi promenixade runt och hade det allmänt soft.





Nu ska jag hjälpa min bror med hans historiauppgift! Senare ska jag nog provfixa mitt hår inför morgondagens festligheter: ÄNTLIGEN är det ju dags för balen!! Så himla tråkigt att den inte är på slottet, men nu är det ju inget att göra åt det och jag längtar gaaaalet mycket ändå! Tror att jag ska locka håret och sätta i löshåret. Men vi får se, som sagt, måste testa mig fram. Det kommer bli en grym kväll, ser verkligen fram emot den!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0