Söndag - återigen pluggfri

Jag misstänker att jag är på väg att bli sjuk. Osoft. Har även insett att jag i stort sett är ensam om att chilla kommande vecka, resten knegar på sina respektive jobb. Som tur är har jag fina killkompisar som precis som jag tänker njuta av det ljuva livet, så det får bli häng med numer old classmates. På fredag sticker jag till the States, det längtar man ju liiiiiiiiiiiiiiiiiiite till! På torsdag har Martin bokat upp mig på en date, gullungen är rädd att jag annars hittar en snygg amerikanare som jag förälskar mig i om han inte lämnar ett sista gott intryck innan jag åker. Tyvärr kommer jag missa ett fett party, Falks avskedsfest (han åker också till staterna, men i ett annat syfte, nämligen att plugga på college i fyra år). Men man kan inte ha allt här i livet. Fast det borde man. Prioriteringar är överskattat. Nu ska jag chilla ute på baksidan en stund, sedan ska vi över till min morbror på grillning. Min släkt älskar att umgås med varandra, det är lite gulligt.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0