Mina fötter är som sagt jordens äckligaste

Godkväll folket! Kom nyss hem efter att ha chillat med Aro och Fellan hela kvällen. Känner mig sjuk och är arg över att det är storm ute, dåligt väder är på ingång och jag är ledig hela veckan. Vädret är så himla oförutsägbart! Jag har vidare ett stort problem. Mina fötter stinker. Alltså inte en svag lukt, utan en stark vidrig odör som typ tar kål på allas näshår. Det är nästan så att man ser den gröna ångan. Jag har alltså onormalt svettiga fötter, och vad gör man åt det??? Det är ju sjukt jobbigt, kan inte ta av mig skorna utan att alla verkligen mår illa. Jag själv har förvisso gjort mig immun mot doften, och Martin känner inte heller av den, men alla andra, ja de får sig en riktigt obehaglig chock när mina fötter släpps fria. Nej, det här problemet verkar inte ha en lösning. Jag får helt enkelt inleda med en varning och en påföljande ursäkt var gång jag ombeds ta av mig pjucksen.



Nu ska jag lägga mig i sängen, bittert ångra att jag tog ut täckena igår ur påslakanen eftersom jag då höll på att avlida av värmeböljan, och kolla på SATC.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0