Lösningen

Jag är bokstavligen talat helt knäckt. Efter att ha varit på min massage imorse, som inte precis blev 30 min njutning eftersom jag är universums stelaste människa, så blev jag uppmanad till att boka tid hos kiropraktorn. Tydligen var jag helt sne, vilket orsakat mitt vadproblem. Som tur var fick jag tid bara ett par timmar senare, så jag hann hem och sola lite med min älskling (som hatar att sola) innan jag begav mig dit en andra gång. Helt otroligt hur en kirpopraktor arbetar, försår inte hur de kan se allt! Lite obehagligt var det när hon knäckte min nacke, som hade ett finger med i spelet gällande vaden, men annars gick det bra. Dessutom är det ju inbyggd massage i det hela, bland annat sugproppsmassage vilket verkligen var annorlunda. Ska dit på återbesök nästa vecka så att kroppen inte vrider tillbaka sig. Nu blir det corepass till hösten, för att bygga upp hela bålstabiliteten. 

Ska städa huset nu så att jag hinner innan jag ska iväg. Ska nämligen på en liten spontanresa till Vaxholm ikväll, kommer hem på söndag. Åker tillsammans med Frida, Fellan, Aro och Aros två killkompisar. Ena har landställe där ute! Coosy.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0