Kristi himmelsfärd

Helluuu♥ Kom just hem från en mysig heldag i stan med Martin. Det var bra, vi är bra, klistrade ihop oss själva. Det började med en shoppingtur och sedan en evinnerlig promenad till Skansen. Jag har verkligen varit supertaggad på Skansen hur länge som helst, och idag fick jag äntligen med mig Marty. Tyvärr svängde vi in på fel väg och hamnade på Skeppsholmen istället, så när vi väl rundat ön och kom frammit fram så kändes det lite väl sent.  Det får bli en annan gång, längtar efter en stor picknick och en massa djurtittande! Vi tog Djurgårdsfärjan över till Slussen där vi stötte på Sara, fortfarande full efter en kryssning. Jag och Martin fortsatte då vår promenad och följde med henne till Kungsträdgården där hon skulle möta sin pojkvän.





Nu när jag kom hem hade jag ett stort behov av naturgodis, men missade affären med 4 minuter eftersom den redan hunnit stänga då jag var på plats. Är vrålhungrig, men pappa har lovat grillad lax, potatis och grönsaker i folie så hungern skall nog stillas med belåtenhet alldeles strax. Jag lovar ett till inlägg senare ikväll *håll ut*


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0