I'm alive.

I know, I know, sämre bloggare får man ju leta efter. Men man har så att säga annat för sig än att sitta vid datorn sådana här underbara dagar! Synd bara att jag missat i stort sett hela dagen eftersom jag skrivit 300 placeringskort istället. Ska strax börja fixa med maten, dock ska jag själv inte äta. Som tack för vårt jobb med balen, så har jag, Manda, Issa och Fell nämligen blivit bjudna på middag av skolan! Mycket trevligt! Idag åt vi för övrigt antagligen vår sisrta skollunch... Så himla tragiskt, och dessutom är praktiskt taget INGEN trea i skolan? Så himla uselt, man vill väl ta vara på de sista dagarna? Nu är det långhelg som väntar. Jag vill hellre vara i skolan! Och njuuuuta. Om alla var där, det vill säga. Nu är det ju förstås inte så himla spännande att vistas i skolans tomma korridorer. Stackars min bror och resten av småknattarna som hålls kvar i skolan ytterligare en vecka efter det att vi tar studenten. Nu är det ju sooooommmaaaaaaaaaaar ute♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0