För jag har tagit studenten, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!

Ja goddag, den forna gymnasieeleven uppdaterar på allmän begäran! Igår tog jag studenten och hade en av de grymmaste dagarna i mitt liv! Ända från 05.30 till cirka 03.00 hade jag det verkligen uuunderbart!!!!! Idag känns det helt sjukt att jag har gått ut, kommer inte inse det förrän i höst tror jag! Dagen började alltså med champagnefrukost hemma hos Magdalena, supertrevligt! Därefter åkte vi till skolan vilket var en av de absolut roligaste färderna jag någonsin gjort: alla tutade på oss, till och med ambulansen och brandkåren satte på sina sirener! I skolan hade lärarna förberett jättefint med egna låtar till varje enskilt klass, Fredriks låt var så fin att jag började störtböla. Jag fick även ett stipendium för bästa betyg! Det sjukaste var när alla elever radade upp sig för utspringet. Obeskrivlig känsla när nedräkningen började, och ännu mer ofattbart när det var vår tur att springa ut. Kommer nog aldrig att glömma det. Underbart var det att träffa släkt och vänner som stod för att ta emot mig, men jag grät och skrattade omvartannat. Sedan var det dags att åka flak, crazy! Fräsh man var till mottagningen, men jag skyndade in i duschen och hade därefter en sååååån fin mottagning!! Mamma, pappa och mormor höll tal och återigen började jag förstås att grina. Fick superfina presenter! Tiden gick sjukt fort och helt plötsligt var det hög tid att röra sig mot slutskivan. Svinroligt!!

På det hela taget: en kanooooooooondag, men med både glada och sorgsna känslan. Shit var jag kommer sakna skolan, det är min grej ju♥





 


Kommentarer
Postat av: xx

GRATTIS! och, du kan inte höra det för många gånger: fyfan, vad du är bra!

2011-06-12 @ 21:42:23

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0