FÖR IMORGON SMÄLLERE!!

Sista inlägget innan studenten! Farmor kom för ett par timmar sen, så hon har försökt softa här i all stress. Mycket mat att laga när det ska komma 54 personer på mottagningen imorgon! Gud vad jag längtar!! Kommer bli en galen dag. Ska upp 05.30, fixa mig, åka till Maggie, åka till skolan, springa ut, åka flak, ha mottagning, festa loss på slutskivan. Crazy but I like it. Har fortfarande inte insett att jag faktiskt tar studenten imorgon. Det är alldeles för otroligt!!!

Just det, innan jag avslutar så måste jag bara påpeka en sak. Visst att det är skållhett ute nu, särskilt inne i butikerna, men idag hade kassörskan inne på BikBok tagit av sig tröjan och stod där och stoltserade i sin bikiniöverdel till ett par shorts. Kändes något olämpligt även om det förstås kan ha varit ett kundknep för att dra manliga spekulanter. Men ändå. Det var sannerligen lite över gränsen.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0