Sommar

Vaknade precis från en oplanerad powernap och är fortfarande trött. Behöver kaffe, men har ingen mjölk, och svart kaffe tycker jag inte är någon direkt höjdare. Idag har jag äntligen träffat min Felliflue, vi tog bilen ut till slottet och satte oss på bryggan med jordgubbar och vindruvor. Där satt vi i godan ro till Coop akutringde Flue och beordrade henne att ögonen böj infinna sig på jobbet, och då var det bara att packa ihop och snabbt som tusan åka hem igen. Då gick jag till Ica, för tredje gången med avsikten att köpa frimärken till de ännu opostade vykorten från Barcelona, och för tredje gången kom jag hem med allt annat än just det. Slappade lite med en bok innan jag alltså somnade.





Nu ska jag ta en dusch och fundera på om det är värt att ta mig till Ica för att handla mjölk. Och frimärken förtstås. Ikväll ska jag på Allsång med Issa, Pontus och Daniels! Älskar allsång. Jag har faktiskt spelat in den gången jag sjöng i mikrofonen till en gammal dänga då han programledaren-vad-det-nu-är-han-heter kom fram till mig där jag tryckte allra längst fram vid scenen. Idag får vi nöja oss med platserna längst bak, men det blir mysigt i alla fall!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0