Tillägnat Lina

Hej bloggläsare, speciellt Lina! Jag vet att du åker till New York idag men kanske får du ändå möjlighet att läsa det här. Nu kommer nämligen....... mitt boktipsinlägg!!! Anna tipsar med andra ord!! Me gustas att läsa, så i synnerhet på sommaren blir det en hel del böcker. Här kommer några av mina supertips ni bara inte får missa! *Hoho*

1. Harry Potter (var ju faktiskt tvungen att ha med dem, för även om filmerna är grymma så är böckerna tusen gånger bättre)



2. Samtliga av Marian Keyes (skrattar alltid högt)



3. En dag av Davis Nicholls (läste den nu i Barcelona och den var så sjukt bra! Förutom att den var extremt rolig så var det en fin berättelse)



4. Samtliga av Emma Hamberg (återigen.. sjukt roliga).



4. Säg det inte till någon av kathy O´Berine (en vidrig berättelse baserad på en sann historia om en flicka som blir utsatt för övergrepp av den katolska kyrkan)



5. Samtliga av Camilla Läckberg (Sveriges i min mening bästa deckarförfattarinna)


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0