Tidsfördriv för dig och mig

Vädret är allt lite lömskt, för trots att det ser grått och mulet ut så är det satans varmt! Idag har jag påbörjat en bok av Camilla Läckberg, powerwalkat till centrum med Martin och Henrik för att lämna tillbaka hyrfilmerna, powerwalkat till Fårdala och hängt med Flue och slutligen powerwalkat hemåt igen. Tänkte ta mig en löprunda senare, men jag vill nästan inte. Kul när jag upptäcker att kondisen är som bortblåst? Först och främst tror jag att jag ska fortsätta läsa. Eller skriva nåt. Jag vill komma på en riktigt bra idé, och sen bara skriva, skriva, skriva. Egentligen skulle jag förstås allra helst vilja förbereda mig inför en utekväll på Sommar, men jag ska upp med tuppen imorgon i ett hemligt ärende så det går nog inte. Måste dit till helgen!!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0