Summerdays happens so fast

Hej readers! Så varmt det har varit idag, suttit som ett plåster vid mitt Nivea solskydd hela dagen och kletat på frenetiskt. Är så extremt kladdig för tillfället. Jag har den typiska nordiska hudtypen som dels blir fräknig och dels inte alls kan hantera sol. Det är verkligen en utmaning att smörja in mig, för det räcker med att man missat en ynka liten fläck för att den ska bli knallröd. Nu har jag tröttnat på att bränna mig och kan lätt förbruka en solskyddsflaska per solig dag. Soft blir det i Asien i vinter. Kanske ska hyra en liten rackare som kan springa bredvid mig med ett parasoll?

Idag har jag hur som haver hängt med Fellan, fikat hos mormor med Sara och varit på återbesök hos kiropraktorn. Var bara 2 mm sne, så nu är jag snart återställd igen och kan börja träna ungefär som vanligt. För tillfället sitter jag ute på baksidan och läser Den perfekte mannen i ett försök att förskjuta städningen och packningen. Imorgon åker jag till Varberg! Min familj och resten av släkten är redan där nere, så jag och Sara tar tåget tillsammans och ska stanna i lite över en vecka. Ska googla på om det finns några klubbar i närheten!


Varberg


Fiket på fästningsterassen


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0