Spelkväll!

Det blev Dyvik i alla fall idag, synd att det var rätt så molnigt men man kan inte ha allt här i världen. Blev årets första dopp (här i Sverige dårå), förvånandsvärt varmt i vattnet!





Annars har jag varit ute på en pw och varit hos mormor idag. Nu har jag och Martin precis varit på Ica och handlat inför ikväll: lax till middag och lite annat smått och gott till senare. Tänkte ha en liten spelkväll, Issa kommer över och kanske även Felicia och Frida (?), eventuellt Pontus också. Vi ska köra Med andra ord, världens roligaste spel! Blir alltid helt tokig när man kör den, det går liksom inte att inte skrika till slut.. Har faktiskt varit orsaken till att en person började gråta när vi var på samma lag, jag är en tuff lagkamrat som hatar dåliga förklaringar eller när den andra personen inte fattar det uppenbara som jag själv förklarar.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0