Söndagsmys

Idag har jag träffat Saras familj från USA! Blev en spontanfika, slängde mig på cykeln och kom dit i det närmaste svettig, redo att göra mitt första intryck. Men åh, så underbara de var! Hade jag fått veta med garanti att jag skulle få komma till en sån familj, då hade jag definitivt också åkt på ett utbytesår! Men de har lovat mig att jag ska få komma dit och rida i bergen, hehe. Annars höll jag mig i stort sett till planerna, i alla fall delen med att klippa mig. Inte så fasansfullt kort, folk märker ingen skillnad. Byta frisör?

Nu ska jag och Martin ha filmkväll med mango, melon och chips. Ska kolla på Fyra år senare och True Grit. Blev ett litet missförstånd mellan mig och kassören så krävdes det en cykeltur alldeles nyss och en gratis hyrfilm. Nu ska jag bara försöka skaka av mig brorsan och så är jag redo för MYSTIME!!!!!!!!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0