Okristligt tidigt.

Jag vill gå och lägga mig!!!!!!!!!!! Kolla klockan. Jag är så trött så att jag inte ens är hungrig på frukost. Tror till och med jag får skippa den, är så hunrig att jag bara mår illa. Aja, back in the house om några timmar igen. Blev för övrigt ingen löprunda igår. Jag bergsklättrade med Issa istället, tvingde henne att bära mig över ett träsk där jag furktade ormar, var vilse i skogen i tag innan vi hittade ut och gick och mötte Flue. Häng med bästa vännerna kanske vägde upp för mitt förlorade träningspass. Men då måste jag ut idag. Om jag hinner, har massor med planer för dagen. Först det hemliga, sen stan med Issa, bli blodgivare, grilla hemma hos Pontus med klassen.

Nu ska jag försöka få i mig lite kaffe åtminstone.. Hörs senare♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0