Lill-lördag vare va?

Heeeeemma.

Idag har jag åstadkommit en hel del saker. Började med det hemliga, fortsatte med lite solning på baksidan i ett tappert försök att jobba på brännan (den bruna) och åkte sedan in till stan för att möta Issa. Vi shoppade lite (inte för att jag direkt storshoppade, blev en almenacka haha gud vilken tant jag är, men allvarligt vem vill shoppa i fint väder?) och sedan så anmälde vi oss som blodgivare i Skanstull! Issa har sedan dess gnällt om en smärta i sin arm, men eftersom hon lyckats stampa sönder bägge mina fötter i fyllan och villan nu under dygnets sista timmar så känner jag att vi ligger lika. Eftersom Issa överdriver så ligger jag i och för sig långt före henne på smärtskalan om vi ska vara petiga. Och rätt ska ju vara rätt som jag brukar säga. Eller borde börja säga. Hur det nu än var, så åkte vi tillbaka in till stan precis när vi anlänt från den. Grillkvällen undrar ni, ja nej det blev tyvärr ingen på grund av dålig uppslutning. Så vi åkte till Sommar istället, drack några Xider och ett glas rosé, innan vi gjorde upp en ny plan som gick i stöpet vilket innebar tidig hemgång. Mötte Saras amerikanska syster på bussen hem, så någon tur bar det ju ändå med sig!

Nu ligger Henrik i min säng och väntar på att vi ska ha syskontime och titta på något kul på teve. Ska sminka av mig, borsta tänderna innan jag tror att jag ska överraska med ett avsnitt av SATC. Godnatt Tyresö, Stockholm, Sverige (och alla i fjärran länder som med största säkerhet översätter min blogg i google translate).

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0