Le matin

Morsning korsning! Det hände just något historiskt i fam Nordlanders hem: mamma och pappa vaknade för cirka 10 min sen! Jag utgick ifrån att de var ute och promenerade när jag vaknade till ett tyst hus, men till min förvåning upptäckte jag att de inte ens gått upp från sängen. Och de är världens mest morgonpigga (ser varifrån jag fått den egenskapen ifrån). Igår hade jag det hursomhelst väldigt trevligt! Vi åkte till Sommar, var min första gång där och jag äälskade det! Satt ute hela kvällen, drack Xider, dansade, pratade. När jag och West beslöt oss för att tänka på refrängen och ta bussen hem igen, så missade vi tunnelbanan med 30 sek, tog en taxi till Slussen, men missade bussen ändå. Så vi chillade i Slussen ett tag, tills nästa buss kom, Martin hoppade på i centrum och så åkte vi tillsammans hem till mig och sov. Men inte förrän jag fått mig en nattmacka!

Idag ska jag antagligen klippa mig, hua hua, det kommer innebära page igen eftersom håret är fasansfullt slitet. Varför har jag inte tjockt, fint hår som av naturliga skäl höll sig långt och glänsande??

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0