I'll be there for you, cause you're there for me too

Verkar som om det är nattugglan själv som sitter här, den riktiga Anna skulle väl vara dödstrött vid det här laget? Hur som haver har Manda precis flytt sin kos efter ett efterlängtat möte. Vi har mest suttit och pratat i flera timmar och gått igenom allt som har hänt under tiden vi har varit ifrån varandra. Hade saknat henne en aning, så det var verkligen på tiden!

Annars idag har jag varit ute på en powerwalk (jag måste återta löpningen snart eftersom jag lovat att delta i Bellman-stafetten för mitt nya jobbs räkning. De har enorma förväntningar på mig) samt varit med Issa. Nu har jag ju vant mig med hennes konstanta sällskap, så jag kommer imorgon och väcker dig då Issa?

Nu ska jag städa rummet (det går inte att somna i ett kaotiskt rum) och sedan krypa ned i sängen. Haha. Varför säger man "krypa ned i sängen" egentligen? Det är väl inte en människa som faktiskt kryper fram? Man sätter sig ju typ först och utvecklar utifrån den positionen en liggande ställning, inte sant? "Hoppa i säng" är ett annat felaktigt uttryck, det är sällan man faktiskt gör det. Hoppar alltså. Men nu är det kanske inte så roligt längre att slå hål på gamla goda uttryck. Adjöken, vi hörs imorgon♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0