Hejdå igen!

Godmorgon! Sitter och äter frukost framför datorn, mamma och pappa har dragit ut sladden till teven och DN skickas till Varberg istället för hit, så det finns inte så mycket annat att göra. Nu ska jag packa ned det sista och förbereda mig för avfärd. 12.10 går tåget mot Göteborg där jag får byta till tåget mot Varberg, irriterande att det inte finns direkttåg dit längre! Längtar verkligen. Ikväll ska jag ÄNTLIGEN se sista Harry Potter-filmen. Jag skäms så mycket över att jag inte kunde gå på premiären!! Min bror och min ena kusin är lika stora fan som jag så de är helt okej med att mina HP-glasögon och min trollstav är nedpackade. Jag är såååå taggad!!!! Antar dock att en tår kommer fällas när eftertexterna börjar rulla. Sista filmen. Sista. Känns som om mitt hjärta brister.

SF Bio: Harry Potter och dödsrel..del2


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0