Harry Potter in my heart

Summer days = busy girl = no update (förstår att ni känner er bortglömda, oälskade och förvisade).

Idag, denna strålande underbara fantastiska sommardag, har jag gjort något Hemligt, njutit av solen tillsammans med min älskling (som älskar att förstöra för mig när jag solar) samt ätit middag på Söder i sällskap av Emma. Efter middagen, en sallad som inte var mycket att hänga i julgranen, så promenerade vi genom Gamla Stan och fram till NK för att kolla på Harry Potter-utställningen!! SÅ COOLT, det är liksom Harrys riktiga kläder! Fatta att jag kände närvaron? Var alldeles betagen av denna storslagenhet, alltså min kärlek till Harry Potter växer för varje dag som går. Jag blir mer och mer besatt! Det är liksom en helt annan värld som jag onskar att jag levde i!

Skulle vilja ha HP-maraton ikväll, men eftersom Martin är på väg hit så antar jag att det inte riktigt blir så. Nu ska jag återgå till baksidan, äta melon och rotfruktschips med la familia och vara lycklig över att det är sommar!


Tack JK för att du har förgyllt mitt liv!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0