FREDAGSUPPDATERING

Jag avlider alldeles strax av värme, svettas ihjäl. Vaknade vid TOLV idag (måste höra ihop med jetlagen) och har sedan dess städat huset. I cirka 40 grader. Apropå jetlag har jag en rolig historia. Jätterolig verkligen!!! I vintras var Martin i Egypten och när han kom hem var han jättetrött. Han: det måste vara jetlagen. Jag: men älskling... Det är en timmes tidsskillnad. (Själv lider man för närvarande av 10 timmars förvridning av dygnet).

HEHEHE. Förutsätter att ni alla vrider er av skratt just nu!

Nu ska jag duscha i iskallt vatten, ta avsked av min älskling och sedan möta upp Fellan och Issa. Fellan hängde jag med igår, men Issa har jag inte träffat på två veckor nu så det ska bli fantastiskt. Känns som om jag varit borta i evigheter! Längtar dock tillbaka till USA en smula!


På hotellet i LA. Gillar snubbens gångstil bakom oss!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0