FILM

Alltså filmen Fyra år senare hade jag HÖGA förväntningar på, men den var inte alls så rolig som jag hade trott. Visst, vissa repliker var assköna, men inte alls den hysteriskt roliga komedi som jag hade hoppats på. Ikväll får det bli True Grit, den lär vara bättre!



Har så många filmer jag vill se!!! Nästa gång blir det nog King's speech och Burlesque. Förresten finns det en nackdel med min resa till Barcelona om precis en vecka. JAG MISSAR PREMIÄREN AV SISTA HARRY POTTER-FILMEN!!!! Hur kunde jag vara så otajmad?? Annars ska det bli så soft att åka dit, det är ju jag och Issa, ska bli jätteroligt! Bra med lite sommarvärme också kanske, här hemma lever ju hösten tyvärr fullt ut.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0