You make me feel like I'm the only girl in the world

Godmorgon! Älsklingen sprang precis iväg till bussen, ska iväg och luncha med sin mor och syster. Vi har haft en mysmorgon tillsammans, förstå hur skönt det är att ha honom tillbaka igen! Imorgon firar vi 8 månader. Stört. Nu funderar jag på om jag ska väcka min bror och sätta på en film eller något i den stilen. Har försökt ge både danska Hollywoodfruar och svenska New Yorkfruar en chans, men de programmen höll sjukt låg nivå, så får hålla ut till nästa säsong av svenska Hollywoodfruar istället! Idag fyller för övrigt Frederika 18 år, yeyy, snart kan vi dra ut och fira tillsammans♥

Förresten sitter jag och lyssnar på Gimme Gimme Gimme. Jag och Fellan håller på att förbereda något. Mantlar. Eld. Överraskning. Det kommer bli grymt!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0