Ändrade planer

Skippade träningen, vill inte riskera att dra på mig någon skada. Sist jag hade hälsenorproblem kunde jag liksom inte träna på en månad, så det känns i jämförelse ändå värt att hoppa spinningen idag. Beslutet togs så sent som i centrum, så iförd mina träningskläder så mötte jag upp Fellan och Aro. Kände mig måttligt snygg, men vi slog oss ändå ned på Espresso House med en chai. Nu ska jag äta middag och därefter gå igenom papprena inför imorgon. Med Fredrik i spetsen, ska jag och ett par andra sam:are promota skolan och linjen inför niorna imorgon som kommer på skolbesök. That means no lessons, men tyvärr heller ingen sovmorgon. 7.30 är jag förväntad att vista mig i samrummet, en rätt nedslående tanke på det hela taget. Men, att hålla i de här presentationerna är å andra sidan some fuuuuuun stuff!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0